Kesällä 2024 lanseerattu, vuoteen 2025 jatkunut Erika Vikmanin ja Kultajousen yhteistyö oli uudenlainen artistilähtöinen brändikumppanuus korualalla.

Sen keskiössä oli Erika Vikmanin vahva osallistuminen korujen suunnitteluun ja visuaaliseen toteutukseen, mikä varmisti artistin ainutlaatuisen ja tunnistettavan estetiikan näkymisen lopputuloksessa.
Korusarjasta tuli itseilmaisun ja itsevarmuuden symboli. Teemoissa nousivat esiin itsevarmuus, oman tyylin puolustaminen ja yksilöllisyyden arvostus. Erikan julkisuuskuva vahvisti kampanjan sanomaa: koru on osa ihmistä ja sitä mitä hän edustaa. Korujen visuaalinen tunnistettavuus ja yhteys artistin identiteettiin loivat poikkeuksellisen vahvan kuluttajasiteen.

Kampanja sai laajaa näkyvyyttä Kultajousen myymälöissä, printtimediassa ja sosiaalisessa mediassa. Sillä tavoitettiin Erikan vakiintuneen fanikunnan lisäksi uusia asiakasryhmiä, jotka löysivät koruista näyttävän itseilmaisun välineen. Tämä johti erinomaisiin myyntilukuihin ja tuotteiden suureen kysyntään.
Asiakas: Kultajousi Oy
AD: Eero Böök
Valokuvaaja: Saara Taussi
MUAH: Miia Ollula
Tyyli: Eero Böök / Emilia Pajumäki
Ota yhteyttä ja kysy lisää:
Warner Music Finland, Elisa Hietanen
elisa.hietanen@warnermusic.com