Valovoimainen Ellinoora toimi vuoden 2024 ajan Novelle Plus Kirkastava -hyvinvointiveden mainoskasvona. Uutuusjuoma lanseerattiin virallisesti maaliskuussa ja se oli ennakkolanseerauksessa R-kioskeilla jo helmikuun puolella.
Ellinoora edustaa kaikkea sitä, mitä Hartwall Novelle Plus haluaa edistää: hän on elämänjanoinen, positiivinen, armollinen ja rohkea edelläkävijä. Novelle toivoo pystyvänsä Ellinooran äänellä kannustamaan ihmisiä nauttimaan elämästä.
– Olen todella innoissani tästä yhteistyöstä. Tässä yhdistyvät minun ja Novellen maailmat. Halusimme yhdessä luoda kokonaisuuden, joka on vaikuttava yhtälailla niin uuden tuotteen, musiikillisen puolen kuin visuaalisesti yksityiskohtaisen ja näyttävän kokemuksen puolesta. Novellen juomat ovat minulla arjessa päivittäin mukana, minkä vuoksi yhteistyön tekeminen on ollut luontevaa, Ellinoora kertoo.
Laaja ja näyttävä kampanja kuului ja näkyi muun muassa televisiossa, radiossa ja myymälöissä. Maaliskuussa 2024 vaikuttajille ja yhteistyökumppaneille järjestettiin upea lanseeraustilaisuus, jossa Ellinoora esiintyi.
Ellinoora teki kampanjaan tunnuskappaleen Elämän janoon, jossa puhutaan rohkeudesta, oman tien kulkemisesta ja kylmään veteen sukeltamisesta. Kappaleeseen haluttiin läsnäoleva orgaaninen ote. Laulu myös kirjaimellisesti sisältää veden ääniä.
Ota yhteyttä ja kysy lisää:
Warner Music Finland, Elisa Hietanen
elisa.hietanen@warnermusic.com