17.8.2020
VIINIBRÄNDI HYLKÄSI KLISEET: KAIJA KOO JA RUBY ZIN

KAIJA KOO JA RUBY ZIN

Viinibrändi hylkäsi alansa kliseet ja otti tilalle Kaija Koon ja tarot-kortit – ”Jos viini osaisi puhua, se puhuisi deittailusta, ystävyydestä tai vinkeistä arjen kohottamiseen”

Selvänäkijä -kampanja perustuu Tarot-korttien mukaisiin ennustuksiin, jotka kertovat Ruby Zin viinin eri käyttötilanteista ja kohderyhmälle ominaisista teemoista.  Kampanjassa nähdään mystiikkaa ja Kaijalla pilkettä silmäkulmassa. Kampanjassa tavoitetaan kuluttajat viihdyttävällä ja ennen näkemättömällä  sisällöllä.

Lue lisää

 

Lue lisää Kaija Koon ja Ruby Zinin kampanjasta täältä.

Seuraa Kaija Koota sosiaalisessa mediassa:
Facebook
Instagram