Warner Music Finlandin markkinointitiimi vahvistuu tänä syksynä entisestään!
Leo Tynkkynen nimitetään kansainvälisen puolen markkinointipäälliköksi 1. marraskuuta alkaen. Uudessa toimenkuvassaan Leo luotsaa kansainvälistä markkinointitiimiä. Hän aloitti Warnerilla kansainvälisen puolen promootiopäällikkönä vuosi sitten ja on vastannut muun muassa supertähtien kuten Ed Sheeranin ja Iron Maidenin viimeaikaisista kampanjoista. Ennen uraansa Warnerilla Leo työskenteli kansainvälisen markkinoinnin ja brändien rakentamisen parissa. Hän oli useamman vuoden tiiviisti mukana muun muassa Isac Elliotin taustajoukoissa rakentamassa tämän visuaalista ilmettä.
Tuovi Hämäläinen on nimitetty kansainvälisen puolen promootiopäälliköksi. Hän valmistui kesällä LUT-yliopistosta kauppatieteiden maisteriksi pääaineenaan International Marketing Management. Hän on aiemminkin ollut Warnerin palveluksessa, mutta edelliset puoli vuotta työskenteli Schibstedtillä digimarkkinoinnin parissa. Sitä ennen Tuovi oli monta vuotta töissä Ilosaarirockissa sekä muutamilla muilla festivaaleilla ja isoissa tapahtumissa. Sekä Tuovi että Leo raportoivat koko Warner Music Finlandin markkinointitiimiä johtavalle yhtiön General Managerille Ramona Forsströmille.
Stella Kylä-Liuhala aloittaa kotimaisen puolen promootiopäällikkönä 25. lokakuuta. Edelliset kaksi vuotta Stella työskenteli Universal Music Finlandilla, ensin kaupallisella puolella ja sitten kotimaisten artistien markkinointipäällikkönä. Hän on koulutukseltaan kulttuurituottaja ja on aiemmin ollut mukana myös eri festivaalien tuotannoissa. Stella palkittiin juuri Musiikki & Median Industry Awardseissa Vuoden levy-yhtiön pr- tai markkinointihenkilönä. Uudessa toimenkuvassaan Stella raportoi kotimaisen puolen markkinointipäällikölle Isadora Kamotskinille. Hänen artistirosteristaan kerrotaan myöhemmin.
Lisätiedot:
Warner Music Finland, Aino-Kuutamo Uusitorppa
aino-kuutamo.uusitorppa@warnermusic.com