Warner Music Finlandin markkinointitiimi vahvistuu entisestään.
Karoliina Kanerva on nimitetty kansainvälisen puolen markkinointipäälliköksi. Jatkossa hän vastaa kansainvälisten artistien markkinoinnista sekä Suomessa että Baltian alueella. Karoliina aloitti Warnerilla promootiopäällikkönä tammikuussa 2018 ja eteni tuotepäälliköksi 2019. Uudessa toimenkuvassaan Karoliina raportoi Warner Music Finlandin markkinointijohtajalle Ramona Forsströmille.
Iira Leinonen on ylennetty kotimaisen puolen promootiopäälliköksi 1. marraskuuta alkaen. Hän aloitti työt junior promootiopäällikkönä Warnerilla vuoden 2019 alussa. Iira työskentelee muun muassa Erika Vikmanin, Pikku G:n, Antti Ketosen, Stigin ja Mira Luodin kanssa.
Kansainvälisen puolen promootiopäällikkönä aloittaa 1. marraskuuta Leo Tynkkynen. Hänellä on kokemusta kansainvälisestä markkinoinnista sekä brändien rakentamisesta. Leo oli useamman vuoden tiiviisti mukana muun muassa Isac Elliotin taustajoukoissa rakentamassa tämän visuaalista ilmettä. Leo raportoi Karoliina Kanervalle.
Kotimaisen puolen promootiopäällikkönä aloittaa 16. marraskuuta Anna Jousilahti. Anna siirtyy Warnerille Iltalehdestä, jossa hän on työskennellyt lähes neljä vuotta. Hänellä tulee olemaan oma artistirosteri josta kerrotaan lisää myöhemmin.
Warnerin markkinointiosastolla uudessa digitaalisen markkinointiassistentin tehtävässä aloitti hiljattain Lili Rönkä. Lili on aikaisemmin toiminut yhtiön markkinointiosaston harjoittelijana. Lili raportoi digimarkkinoinnin vetäjälle Nicholas Wilczynskille.
Lisätiedot:
Warner Music Finland / Ramona Forsström
ramona.forsstrom@warnermusic.com